FANDOM

Krucjata Dzieci - kontynuacja Korzeni Niebios, autorstwa Tullio Avoledo. Akcja dzieje się we Włoszech. Premiera w Polsce odbyła się 13 września 2017 roku.

Opis Edytuj

Historia lubi się powtarzać. Mediolanowi grozi nowa zagłada atomowa, a dzieci znowu przygotowują wyprawę krzyżową.

Czy mają szansę, czy też - jak poprzednio - religijni fanatycy poprowadzą ich na bezsensowną śmierć? Czy prawdziwymi potworami są mutanty, które zajęły ruiny Mediolanu, czy ludzie ukrywający się pod miastem? Czy jest miejsce dla Boga tam, gdzie wiara spłonęła w atomowym ogniu, i po czyjej on jest stronie?

Fabuła [SPOILERY] Edytuj

Znaleziony ledwo żywy ojciec John Daniels zostaje przywrócony do życia defibrylatorem. Gdy dochodzi do siebie, dowiaduje się, że znajduje się w Mediolanie i przypomina mu się, ze stracił ciągniętą przez siebie bombę atomową. Przy pomocy spotkanego po drodze Mnicha i wojska lokalnej społeczności zdobywają bez strat Żelazne Wrota, natomiast w tym samym czasie armia Żelaznych Wrót atakuje społeczność Miasta. To powoduje, że z Crismanim - przedstawicielem władz społeczności Żelaznych Wrót zostaje zatwierdzona współpraca. Połączona armia planuje atak na Synów Gniewu, którzy zabrali ojcowi Danielsowi bombę atomową. Przed atakiem zostaje zawiązana współpraca ze Stworami Nocy, które na czas ostatecznej bitwy nie atakują Synów Gniewu dając ludziom wolną rękę. Armia złożona z Chinosów, Albertów, żołnierzy Żelaznych Wrót i kilku osób z Miasta atakuje Dworzec Centralny i go odbija. Ojciec John Daniels po tych wszystkich wydarzeniach, wyrusza w dalszą drogę z bombą atomową - do Rzymu.

Spis miejsc Edytuj

Postacie Edytuj

Postacie fantastyczne Edytuj